دانلود NBA 2K12 نسخه جدید از بازی لیگ بسکتبال NBA
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

دانلود NBA 2K12 نسخه جدید از بازی لیگ بسکتبال NBA 

 

یکی از جذاب ترین بازی های رایانه ای که چند سالی است نسخه های آن به روزرسانی شده و با توجه به موضوع جالبش توانسته به یکی از محبوب ترین ها تبدیل گردد NBA 2K است. حالا پس از گذشت یکسال از عرضه نسخه 2011 ، دوباره ستارگان NBA در قالب بازی NBA 2K12 گرد هم جمع شده اند تا کاربران را به صورت مجازی به دنیای فوق العاده جذاب بسکتبال ببرند. این نسخه که با تغییرات متعددی عرضه شده است می تواند با کاربر ساده تر ارتباط برقرار کرده و کاربر هم بتواند با خلاقیتی که در انجام بازی ها از خود نمایش می دهد به تیم های مطرح تر در لیگ معروف NBA راه پیدا کند.
گرافیک فوق العاده بازی سبب شده تا تمامی چهره ها به صورت کاملا واقعی نمایش داده شوند ؛ تمامی ستارگان معروف NBA در این نسخه آماده شده اند تا کاربر بتواند با انجام بازی های موفق و حرکات نمایشی در طول انجام بازی ها خود را سرگرم کند. این بازی هم مانند دیگر نسخه از بازی های ورزشی امکان خرید و فروش بازیکنان و یا امکان ساخت بازیکنان دلخواه را برای پیشرفت به کاربر می دهد ؛ کاربر در این نسخه می تواند با رئیسان باشگاه های مختلف برای قیمت نقل و انتقال توافق کند یا این که با ارائه قیمت های نجومی و دستمزد های بالا آن ها را منصرف سازد.
Game Play بازی فوق العاده تقویت شده به طوری که کاربر ساده تر می تواند حرکات تیمی خود را مدیریت کند ؛ بازیکنان و ستارگان معروف تکنیک ها و قابلیت های مختص به خود را در بازی به همراه دارند و بازیکنان معروف قدرتمندتر از دیگر بازیکنان انجام وظیفه خواهند کرد. مایکل جردن معروف هم به این نسخه از بازی قدم گذاشته تا نسخه 2012 را بیش از گذشته محبوب کند و حالا وقت آن رسیده تا شما کاربران هم به صورت کاملا رایگان به یکی از 5 میلیون کاربری باشید که از انجام NBA 2K12 لذت می برید.

 

نام بازی: NBA 2K12
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی 
زبان:  English
ناشر: 2K Sports
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.09 گیگابایت



  طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از دانلود فایل ها و خارج نمودن ایمیج از حالت فشرده آن را با یکی از نرم افزار های شبیه ساز بارگزاری کنید.
- پس از نصب بازی فایل های موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.


  دانلود NBA 2K12 - سرور رپید شیر
دانلود - 7.09 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم

  پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
10 / 1 / 1391برچسب:, :: 11:56 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات